سینمای فوتبال پیکانی‌ها اسفند 1402 را از یاد نمی‌برند - سینمای فوتبال ایران

به گزارش “سینما فوتبال”، تیم فوتبال پیکان با کسب دو پیروزی مهم در هفته‌های اخیر، کمی از قعر جدول فاصله گرفت تا نسبت به ماندن در لیگ برتر امیدوار شود. آنها در اسفندماه موفق به کسب ۸ امتیاز شدند تا به نوعی نسخه‌ نجات‌بخش خود را پیدا کنند.

این تیم در روز ۲ اسفند توانست دست به کار بزرگی بزند و با حساب ۲ بر ۲ گل‌گهر را در سیرجان متوقف کند. سپس ۹ اسفند با صنعت نفت آبادان در تهران به تساوی با نتیجه مشابه رسید. شاهکار رضا عنایتی و شاگردانش، کسب برتری ۳ بر ۲ در اصفهان و مقابل سپاهان بود. پیروزی بزرگی که روز ۱۸ اسفند ثبت شد. این پایان کار نبود و آنها توانستند روز ۲۳ اسفند، ملوان را در تهران زمین‌گیر کنند و سه امتیاز دیگر به جیب بزنند.

با اینکه خودروسازان در هفته پایانی مسابقات مقابل پرسپولیس با حساب ۲ بر صفر مغلوب شد و با دست خالی، ورزشگاه آزادی را ترک کرد اما عنایتی و شاگردانش توانستند با کسب ۸ امتیاز از مجموع ۱۵ امتیاز ممکن در اسفندماه، با شرایط روحی خوب راهی تعطیلات نوروزی شوند.

نکته مهم اینجاست که پیکان از مرداد تا بهمن تنها ۱۲ امتیاز داشت اما در اسفند توانست ۸ امتیاز به داشته‌های خود اضافه کند و این روند تا پایان فصل، آنها را در میانه‌های جدول می‌نشاند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 39 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 26 مارس 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.