سینمای فوتبال مخالفت مهاجم سابق پورتو با فروش طارمی - سینمای فوتبال ایران

مخالفت مهاجم سابق پورتو با فروش طارمی

مخالفت مهاجم سابق پورتو با فروش طارمی

پایگاه خبری سینما فوتبال- بازیکن سابق تیم فوتبال پورتو فروش طارمی را در شرایط فعلی نادرست خواند.

به گزارش سینما فوتبال، مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان این روزها با درخشش در ترکیب پورتو مشتریان زیادی پیدا کرده و باشگاه های بزرگ اروپا مثل میلانف منچستر یونایتد و اینتر به دنبال ستاره ایرانی هستند.

دومنیگوس مهاجم سابق پورتو در مصاحبه با نشریه «اوجوگو» درباره پیشنهادات رسیده به باشگاه برای جذب ستاره ایرانی گفت: با توجه به ارزش هایی که این بازیکن دارد، حفظ طارمی منطقی است، او بهترین مهاجم در باشگاه پورتو است. پورتو حق دارد طارمی را در تیم نگه دارد، مگر اینکه پیشنهادی با ارزش بالاتری دریافت کند.

وی افزود: مهدی طارمی بهترین مهاجم پورتو است و باید او را در ترکیب نگه داریم، حتی با دانستن اینکه قراردادش در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می رسد. او مهاجمی است که بهترین عملکرد، بیشترین گل و بیشترین پاس گل را دارد.  البته ۱۵ میلیون یورو، بسته به سن طارمی پول زیادی است اما این نیز وجود دارد که برخی از بازیکنان بعد از ۳۰ سالگی دوران شکوفایی دارند.

اسطوره پورتو ادامه داد: فران ناوارو که در این فصل جذب شده، ویژگی های خوبی دارد اما به نظر دومینگوس پاسینسیا، جایگزین خوبی برای ستاره ایرانی نیست. فران ناوارو می تواند چیزی را ارائه دهد که برخی نتوانستند.

۱۹۹۹

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 18 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها