سینمای فوتبال مخالفت رئیس فدراسیون با لغو هفته دهم لیگ برتر - سینمای فوتبال ایران

به گزارش “سینما فوتبال”، یکی از ابهامات این روزهای فوتبال ایران، برگزاری یا لغو دیدارهای هفته دهم لیگ برتر است. جایی که این مسابقات باید از ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه و در سه روز برگزار شود که تقابل استقلال با تراکتور و جدال سپاهان برابر پرسپولیس مهم ترین دیدارهای این هفته هستند.

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی برای برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر هنگ کنگ و ازبکستان که در روزهای ۲۵ و ۳۰ آبان برگزار می شود، خواستار تشکیل اردوی ملی پوشان از ۲۰ آبان است و به همین دلیل شایعاتی درخصوص احتمال لغو هفته دهم به گوش می رسید.

حالا نیز مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که در سمینار سالانه صدور مجوز حرفه‌ای شرکت کرده بود، در خصوص احتمال برگزاری یا لفو این هفته از رقابت های لیگ گفت: من نمی توانم الآن بگویم هفته دهم لغو می شود یا نمی شود چون هر دو حالت ممکن است رخ بدهد.

او ادامه داد: جلسه ای را با حضور مسئولین سازمان لیگ با سرمربی و سرپرست تیم ملی برگزار خواهیم کرد تا در این خصوص تصمیم گیری شود. خود من مایل نیستم که هفته دهم لغو شود مگر اینکه شرایط خاصی پیش بیاید.

تاج در پایان گفت: اعتقاد شخصی من این است که اگر بتوانیم بازی ها را برگزار کنیم، بهتر است. منتهی اولویت تیم ملی یک بحث دیگر است. چون بالاخره مسابقات مقدماتی جام جهانی را در پیش دارد و باید تعاملی در این زمینه ایجاد شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 46 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 5 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.