سینمای فوتبال فراموشی بازیکنان استقلال! - سینمای فوتبال ایران

فراموشی بازیکنان استقلال!

فراموشی بازیکنان استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- یک پیشکسوت استقلال معتقد است که فرهاد مجیدی باید با ترکیب اصلی مقابل نود ارومیه قرار می‌گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، استقلال و نود ارومیه دیروز (یکشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که استقلال پس از تساوی یک بر یک در ۱۲۰ دقیقه به سختی در ضربات پنالتی برنده بازی شد.

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره نمایش این تیم مقابل نود اظهار کرد: تیم‌هایی مانند نود مقابل استقلال با انگیزه زیادی به میدان می‌آیند. در دنیا این اتفاق زیاد می‌افتد و حتی این تیم‌ها می‌توانند تیم بزرگ‌تر را شکست دهند. نود آنالیز خوبی از استقلال کرده بود اما استقلال برنامه خاصی نداشت.

او افزود: برنامه استقلال، استفاده از ارسال‌ها و بازی مستقیم بود که نتیجه‌ای نداشت چرا که تیم حریف در داخل محوطه جریمه تمام سرها را می‌زدند و اجازه سرزنی به استقلال را ندادند. همچنین این بازی نشان داد که اگر استقلال موقعیت هم به دست بیاورد، در زدن ضربات آخر مشکل دارد.

این پیشکسوت استقلال در ادامه با بیان این که بازی نکته فنی‌ای نداشت، گفت: تاکتیک‌های استقلال مدافعان نود را گرم کرد. اگر استقلال در وقت اضافه ۹۰ دقیقه گل نمی‌زد، چه می‌شد؟ من امیدوار بودم استقلال حداقل در ۳۰ دقیقه وقت اضافه بهتر بازی کند و گل بزند ولی در آن ۳۰ دقیقه هم هیچ کار مثبتی انجام نشد. حالا شما بگویید، چه بگویم؟ بگویم استقلال خوب بازی کرده است؟ وقتی بد بوده باید بگویم بد بوده است.

مراغه‌چیان ادامه داد: وقتی تیمی در محوطه جریمه تجمع کرده و راه استفاده از ارسال را به روی شما بسته باید از شوت‌های پشت محوطه جریمه استفاده کنید اما نمی‌دانم چرا استقلال هیچ برنامه‌ای برای استفاده از آن نداشت. استقلال باید تاکتیکی برای این چنین زمان‌هایی داشته باشد.

او با بیان این که “پیروزی در ضربات پنالتی مقابل تیم دسته دومی حکم باخت دارد،” توضیح داد: انتظار نمی‌رفت استقلال مقابل تیم دسته دومی چنین بازی بدی انجام دهد. باید مقابل این تیم‌ها تیم اصلی را بازی دهند و بعد از کسب نتیجه، ذخیره‌ها را به زمین بفرستند. مگر یادشان رفته قشقایی، پرسپولیس را در جام حذفی شکست داد؟ ضمن این که تعویض‌های مجیدی خوب نبود و می‌توانست با کم کردن یک مدافع و اضافه کردن مهاجم گره بازی را باز کند. حتی می‌توانست از ژستد بلند قامت استفاده کند.

این پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت‌وگویش اظهار کرد: زندگی خیلی‌ها به استقلال و پرسپولیس وابسته است. یک باخت یا یک گل خوردن ساده می‌تواند جان یک هوادار استقلال یا پرسپولیس را بگیرد. آیا بازیکنان و کادر فنی استقلال این موضوع را فراموش کردند و نیاز به یادآوری دارند؟

مراغه‌چیان گفت: ما زمانی که در استقلال بازی می‌کردیم، اول از همه به فکر حال هواداران استقلال بودیم. می‌دانستیم که نتایج ما چه تاثیری در زندگی آن‌ها دارد و به همین دلیل اصلا به خودمان فکر نمی‌کردیم و با جان و دل در داخل زمین برای هواداران می‌جنگیدیم. با این حال من این جنگندگی و احساس مسئولیت را در حال حاضر نمی‌بینم و به همین دلیل واجب دیدم که این موضوع مهم را به اعضای استقلال گوشزد کنم.

۷۴۷۴

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 185 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها