سینمای فوتبال طارمی: به هدفمان که بازی هجومی و خلق موقعیت بود، رسیدیم - سینمای فوتبال ایران

طارمی: به هدفمان که بازی هجومی و خلق موقعیت بود، رسیدیم

طارمی: به هدفمان که بازی هجومی و خلق موقعیت بود، رسیدیم

پایگاه خبری سینما فوتبال – بازیکن تیم ملی درباره شرایط تیم ملی و عملکرد این تیم پس از بازی با کنیا به گفت و گو پرداخت.

به گزارش سینما فوتبال، مهدی طارمی بازیکن تیم ملی درباره دیدار ایران با کنیا گفت:” خدا را شکر یک دیدار خیلی خوب بود از این لحاظ که ما یک سری بازیکنان جدیدی داریم و یک سری در لیگ بازی می‌کنند و بعضی ها خارج از لیگ. شاید زیاد هماهنگ نبودیم اما توانستیم بازی را ببریم. بیشتر میل به هجوم داشتیم و اینکه به دنبال خلق موقعیت بودیم، هدفی بود که در این اردو به دنبال آن بودیم.”

طارمی در ادامه صحبتهایش گفت:” به نظرم ما در کل بازی سرتر بودیم و حتی می‌توانستیم بهتر بازی کنیم ولی خب ناهماهنگی هوایی وجود داشت. به هرحال بازیکنان و کادرفنی جدید هستند و زمان میبرد تا هماهنگ شویم.”

کاپیتان تیم ملی درباره وقت‌کشی های بازیکنان کنیا چنین توضیحی داد:” همانطور که خودتان هم دیدید خیلی وقت‌کشی کردند. خیلی هم بی‌دلیل روی زمین می‌افتادند و کاری هم نمی‌توانستیم بکنیم. با این حال ما کار خودمان را انجام دادیم و توانستیم ببریم.”

طارمی همچنین از کادرفنی تیم ملی حمایت کرد:” در حال حاضر یک سرمربی ایرانی انتخاب شده و باید موضوع سرمربی ایرانی یا خارجی را جمع و جور کنیم. الان همه یکی هستیم. به نظرم اردو خوب و رو به جلو بود و اگر زمان بدهیم می‌توانیم کارهای خیلی بزرگی انجام دهیم.”

مهاجم تیم ملی از اهمیت بازی های تدارکاتی تا پیش از جام ملت ها گفت:” قطعا هرچقدر بازی های تدارکاتی بیشتر باشد، میتوانیم عملکرد بهتری نشان دهیم ولی خب نمیشود هر زمانی بازی گذاشت و نباید همان زمان هایی که داریم را هم از دست بدهیم.”

طارمی درباره تفاوت سطح رقبا ایران با سایر تیم های حاضر در آسیا اینگونه پاسخ داد:” همه ما دوست داریم با تیم های خوب بازی کنیم، ما دوست داریم فرضا با برزیل بازی کنیم و پنج گل هم بخوریم اما تجربه کسب کنیم. به نظر من شرایط ما خیلی خاص و ویژه است و فکر میکنم با شرایط ما انجام بازی با همچین تیم های ممکن نیست. امیدوارم بازی ها را هرچه که هست برگزار کنند چون مهم هدف ماست.”

۷۷۶۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 28 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها