سینمای فوتبال شهرداری آستارا؛ تیمی که دیگر مدعی صعود نیست - سینمای فوتبال ایران

به گزارش “سینمای فوتبال”، بعد از جدایی مهدی حسینی نسب مربی تیم شهرداری آستارا از کادر فنی این تیم، باشگاه اعلام کرد پایان رافت هر دیگر سرمربی شهرداری آستارا نیست و در نهایت آستارایی ها با مربی جدید و ناشناخته به مصاف فجر سپاسی رفتند و ۳-۱ شکست خوردند. نتیجه ای که در بازی قبلی این تیم هم تکرار شده بود. در بازی با شاهین شهرداری بوشهر. با این تفاوت که در بازی با شاهین شهرداری بوشهر تیم با هدایت پایان رافت خوب بازی کرد و ابتدا می توانست به تیم حریف گل برتری را بزند و در نهایت به دلیل عدم استفاده از موقعیت ها شکست خورد.

بدون شک اولین رمز موفقیت در فوتبال به خصوص در لیگ یک تعهد باشگاه در پرداختی هاست. البته نه صرف هزینه های کلان. اینکه باشگاه به موقع به تعهداتی که در قبال بازیکنان دارد عمل کند که این اتفاق در تیم شهرداری آستارا رخ نداده است و این منجر به جدایی کادر فنی و یکی از بازیکنان خوب یعنی آرش افشین شده است. بازیکنی که این هفته در ترکیب خیبر خرم آباد و در بازی با بادران پاس گل داد و تیمش یک بر صفر این بازی نفس گیر و سخت را برد.

شاید باشگاه شهرداری آستارا تصور می کرده این تیم بوده که نتیجه گرفته و پایان رافت نقش پر رنگی در نتیجه گیری نداشته و در غیاب او هم روند نتیجه گیری ادامه خواهد داشت اما مشخص بود که این تصور اشتباه است به این دلیل که سرمربی فرمانده تیم است و زمانی که تیم را ترک می کند بازیکنان صلابت لازم را از دست می دهند و از همه مهمتر دلیل جدایی او معیشت بازیکنان بوده است. در فوتبال حرفه ای بدون پرداخت دستمزد ها موفقیت امکان پذیر نیست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 196 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها