سینمای فوتبال رکوردشکنی نماینده بسکتبال ایران در آسیا - سینمای فوتبال ایران

به گزارش “سینما فوتبال” و به نقل از ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد در دومین بازی خود از رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا، رکورد پیروزی با بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک تیم در بازی‌ خانگی را شکسته و از آن خود کند.

شاگردان مصطفی هاشمی در دیدار مقابل الاتحاد اهلی سوریه، با نتیجه ۱۲۱ – ۷۰ به پیروزی دست یافتند که بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک تیم در بازی‌های خانگی سوپر لیگ غرب آسیاست.

قبل‌تر این رکورد در اختیار تیم الریاضی لبنان بود. نماینده لبنان در فینال فصل قبل (نخست) این رقابت‌ها (لیگ منطقه‌ای غرب آسیا) با نتیجه ۱۱۴ – ۱۰۰ شهرداری گرگان را شکست داده بود که بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک تیم در بازی خانگی به شمار می‌رفت.

در حال حاضر شهرداری گرگان با کسب دو برد مقابل ساجس لبنان و الاتحاد اهلی سوریه، با ۴ امتیاز  تفاضل گل ۶۳ در صدر جدول گروه A این مسابقات قرار دارد.

ساجس لبنان نیز با ۳ امتیاز و تفاضل صفر (یک برد و یک باخت)، بالاتر از تیم التحاد اهلی سوریه با ۳ امتیاز و تفاضل منفی ۴۴ (یک برد و یک باخت) قرار دارد. النفت عراق هم با دو باخت، ۲ امتیاز و تفاضل منفی ۱۹ در رده چهارم این گروه حضور دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 47 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 2 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.