سینمای فوتبال جنگ لفظی یا شوخی رسانه‌ای؟/ دعوت از هامان به صرف نوشیدنی در ورزشگاه توسط روزه! - سینمای فوتبال ایران

جنگ لفظی یا شوخی رسانه‌ای؟/ دعوت از هامان به صرف نوشیدنی در ورزشگاه توسط روزه!

جنگ لفظی یا شوخی رسانه‌ای؟/ دعوت از هامان به صرف نوشیدنی در ورزشگاه توسط روزه!

پایگاه خبری فوتبالی – ملی پوش سابق فوتبال آلمان و کارشناس حال حاضر شبکه های تلویزیونی در پی انتقاد از سرمربی زنبورها با جواب جالبی از طرف او روبرو شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، انتقادات پی در پی دتمار هامان، پیشکسوت و کارشناس شبکه های تلویزیونی آلمان از عملکرد مارکو روزه به واکنش سرمربی بروسیا دورتموند منجر شد. مارکو روزه پس از کسب پیروزی سه بر صفر برابر گروترفورت فرصت را مناسب دید و به انتقادات هامان این چنین پاسخ داد: “هامان از ابتدای فصل منتقد تیم بوده است. فکر می کنم باید او و من را به استادیوم دعوت کنیم تا او در جریان شرایط اصلی دورتموند قرار گیرد. او متوجه نیست که بخش قابل توجهی از تیم در دسترس نیستند و با این پتانسیل، سخت خواهد بود که مطابق برنامه مورد نظر پیش رفت؛ او فقط انتقاد می کند.”

سرمربی زنبورها صحبت هایش را چنین ادامه می دهد: “خروج از لیگ قهرمانان اروپا ناامید کننده بود ولی در لیگ با کسب ۳۴ امتیاز، روند خوبی را پشت سر گذاشته ایم.”

مارکو روزه در ادامه همچنین می گوید که می خواهد هامان را دعوت کند تا به طور دقیق وضعیت را برای او شرح دهد: “می خواهم دیدی را دعوت کنم تا به دورتموند بیاید و برای او به طور کامل اوضاع را شرح دهم.”

اما دتمار هامان پاسخ مارکو روزه را این چنین می‌ دهد: “دوست دارم بار دیگر به استادیوم دورتموند بیایم. البته اگر روزه مرا به یک نوشیدنی خوب دعوت کند، دعوت خانگی او را خواهم پذیرفت!”

۹۴۰۴

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 206 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها