سینمای فوتبال باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای جریمه می‌شوند! - سینمای فوتبال ایران

باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای جریمه می‌شوند!

باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای جریمه می‌شوند!

پایگاه خبری سینما فوتبال- باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای ایران با مشکل مواجه می شوند.

به گزارش سینما فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اسامی تیم‌هایی که در قاره کهن مجوز حرفه‌ای دریافت کرده‌اند، اعلام کرد.

این درحالی است که هر ۶ تیم ایرانی مانند اوراواردز ژاپن، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان در ردیف تیم‌هایی قرار گرفته‌اند که مجوز حرفه‌ای شان با تحریم مواجه شده است.

این بحث تحریم البته به این معنی نیست که مجوز باشگاه‌ها از طرف AFC تایید نشده است‌‌.

در حقیقت این موضوع شامل حال باشگاه‌هایی می‌شود که به دلیل نداشتن برخی معیارهای سطح B دریافت مجوز حرفه‌ای با جریمه مواجه شده‌اند. طبق آیین‌نامه صدور مجوز حرفه‌ای برای اعطای مجوز حرفه‌ای به باشگاه‌ها سه دسته معیار A،Bو C دز نظر گرفته شده است. اگر باشگاهی حتی یک مورد از ۳۵ مورد مربوط به معیارهای سطح A را نداشته باشد، قطعا مجوزش باطل خواهد شد.

از طرفی باشگاه‌هایی که موارد ۱۰ گانه معیارهای سطح B را رعایت نکنند، مطابق آیین نامه با جریمه مالی مواجه خواهند شد. برهمین اساس دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست رسیدگی به این موضوع را داشته و این کمیته نیز روز گذشته با ارسال نامه به ۶ باشگاه پرسپولیس، فولاد، گل‌گهر، سپاهان، تراکتور و نساجی از آن‌ها خواسته دفاعیات خود را در این زمینه ارائه کنند و اگر دفاعیه مناسبی ارائه نشود، احتمال دارد با مبلغی زیر ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شوند.

البته رعایت کردن معیارهای سطح C اختیاری است.

۳۲۷۱

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 82 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 15 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.